Pages

Sila / Please 'LIKE' to support this blog..tq ^^

Rabu, Mac 30, 2011

Aplikasi Percuma Melajukan Prestasi PC/Laptop


Kali ini saya ingin berkongsi 2 aplikasi percuma yang mampu meningkatka prestasi pc/laptop untuk jangka masa panjang.Kalau ikut penggunaan saya, Ccleaner saya 'clean' tiap hari.Manakala Smartdefrag, saya 'defrag' tiap hujung bulan..

INFO

CCleaner adalah nombor satu alat untuk membersihkan PC Windows. Melindungi privasi dalam talian anda dan membuat komputer anda lebih cepat dan lebih selamat. Mudah digunakan dan men-download, kecil cepat.

Hal ini diketahui bahawa serpihan cakera telah menjadi punca utama prestasi PC lambat dan tidak stabil. Smart Defrag 2 adalah suatu alat yang PERCUMA yang memberikan Defragmentasi sangat cepat dan efisien untuk hard drive anda secara pintar untuk Memuatkan fail lebih cepat dan prestasi cakera yang tinggi. Dengan ciri-ciri "menginstalnya dan melupakannya", Smart Defrag 2 bekerja secara automatik dan diam-diam di latar belakang pada PC anda, menjaga hard disk anda berjalan pada kelajuan tertinggi. Ini Defragmenter, pemenang anugerah ini 100% selamat dan bersih tanpa spyware, adware, atau virus.
DOWNLOAD HERE
>CCleaner
>Smart Defrag 2

Tiada ulasan: